Jsme akční národ

Marmel
</div>
<p>
	Akce lidi stále neskutečně táhnou. Jakmile před Vánoci vyhlásíte akční neděle a zdánlivou slevu na veškeré odesílaní zboží, tak nemáte o objednávky nouzi a jedna plastová obálka střídá druhou, v podstatě své zboží nestíháte balit a odesílat. A to stále není nic proti tomu, kdy dojde na předvánoční výprodeje, to je teprve smršť objednávek a odesílací vichřice. Jednou se vám už dokonce stalo i to, že vám <a href=avizované zboží ve skladu úplně došlo, a to je co říct, protože jej zpravidla máte naskladněno po tisících kusů.

Slevy lidi táhnou

Česká republika je zkrátka zemí akcí a slev. Jakmile obchodník takovou akci či slevu šikovně inzeruje, tak se nestačí divit tomu jakou odezvu to vyvolá. A to se zpravidla jedná jen o fiktivní snížení ceny, neboť není nic jednoduššího než ji na začátku výrazně nadsadit, abyste pak mohli dosáhnout těch líbivých čísel začínajících na dvaceti procentech. A jakmile něco takového zákazníci vidí, tak nakupují jako diví. Co na tom, že třeba u vaší konkurence je takové zboží ještě levnější. Kdo svou cenu neumí správně prodat, tak ten má smůlu.

Jsme akční národ
3 (60%)1