Internetové vyhledávače aneb naše služby

Internetové vyhledávače aneb naše služby

Co mohou ovlivnit služby SEO? Naše společnost SEOlight s.r.o. je zaměřená výhradně a bezmezně službám SEO a proto poskytujeme kompletní nabídku služeb. Ovšem ne formou nějakých balíčků, abychom se zaměřili jenom na pár základních věcí, ale vytváříme služby pro každého klienta zcela individuálně a to podle vašich přestav a požadavků. Každý klient je jedinečný a výjimečný a každý má svou individualitu a proto k vám tímto způsobem také přistupujeme https://www.seolight.cz/
Struktura Internetu

Důležité systémy pro správnou funkci služby SEO

On – page faktory
On –page faktory neboli nastavení webu je jedním z hlavních úkolů, které musíme splnit.

  • Nejprve se to týká klíčových slov. Pomůžeme vám s výběrem a také s počtem. Klíčová slova jsou velice důležitá, protože právě na ty se posléze píší články. Měla by také odpovídat vašemu tématu, aby se hodily do zařazené kategorie.
  • Analýza – Do této oblasti zařazujeme v prvé řadě vždy kontrolu vašeho webu. Podíváme se na to, jestli není něco špatně nastavené, případně všechno spravíme do optimálních podmínek. Takzvaná analýza webu je hned druhým krokem, který budeme provádět.

Pracovní Kancelář
Off – page faktory
Off – page faktory vytváří linkbuilding. Tento systém znamená vytváření zpětných odkazů. Budování linkbuildingu by mělo být dlouhodobé a pravidelné. Jedině tak se dá docílit patřičných výsledků. Jednorázové SEO vlastně nemá smysl, protože se jedná o dlouhodobější spolupráci klienta s naší společností. Samozřejmě, že můžeme vyzkoušet také jednorázovou akci, ale nezaručujeme při ní žádný extrémní pokrok nebo vznosný výsledek.

  1. PR články – nízká cena a vysoký efekt. Tato základní verze PR článků patří sice mezi oblíbené, ale často ji doporučujeme kombinovat s revolučními PR články, protože ty už mají vyšší efektivnost a lepší stabilitu.
  2. Revoluční PR články – v čem jsou tak revoluční? Jedná se o novou verzi 2.0. Tyto články jsou více přizpůsobeny moderním trendům. Jsou efektivnější a mají vysokou kvalitu a zaručen je i dlouhodobý efekt.
  3. Tematické PR články – maximální využití zpětného odkazu. Tyto články se publikují na tematické weby a samozřejmě mají vysokou kvalitu i dlouhodobý efekt.